Wednesday, August 13, 2008

Nape & Kenape???

muahahaha....nape tetiba aku create blog? muahahahahaha....critenye gini, aku tgh cuci kain baju dlm mesin...sementara nak tunggu abis tu...aku t'igt plak yg member chat aku ("ANGEL") peeewiitttt...ANGEL...muahahahhaa dok edit2 blog dia time waktu bekerja...ntah mcm mne aku leh t'igt kat dia pun aku tak tau arhh...nk kata b'cinta...cetT!! selisih..dia pompuan....tp hehari aku chat ngan dia!..jumpe ngan dia adalahh...3 thn sekali kot...muahahahah...ni pun dh lame tak jumpe...nk jumpe mcm mne...dia duk kat tmpt JIN BERTENDANG ("PUTRAJAYA") wakkaakkaa...adeihh...adeihhh....stop! tak mo citer pasal ANGEL lebih2...b'balik pada cite aku...ha! kat mne tadi?? pasal mesin baju!..adeihh..stop!! uiks! stop lagi...haiyoooo...baju dh abis cuci arh...jap eh! nak g jemur baju....muhahahha..to be continueeeeee.....daaaaaa

No comments: