Friday, January 9, 2009

Award from ANGEL!

ape award nie? tibai jek lah eh..angel ckp copy paste daro blog dia je..hehehhe

syarat2 sepeti di bawah:- ("erk! ada syarat?? gerunnn...")

1. Copy badge “2008 Cute’s 3logger Award” di bawah2.

*baikkkk....

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

*Angel kasi pd saya..hahahah

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

* erk! 10?? hadoilaaa angelll...nape tak kasi 100...

FAKTA
~ hehari pegi keje kecuali cuti
~ hehari kire duit..duit..duit..duit..
~ hehari boring..tak tau lah ape yg di boringkan! kalau ade duit baru tak boring kot..kwang3x
~ hehari masak kat umah! smpai tak tau nak masak ape ('lain lah angel..makan luar...kikhikhihk')
~ hehari tgk calendar..sbb hitung hari untuk dpt gaji..hahahah

p/s: senang kata kehidupan aku nie selalu sbb duit lah..nak kira duit itu..kira ini...bukan pe, aku rasa mcm tak de duit..ya Allah..mcm mne lah..hehari aku pikir..pikir..hahahah....boleh jadi gila kan!

HOBI
~ suke memandu..suke sgt....tp drive kete sendiri lah..kalau dirve kete mak ke..ade kurenggg sikit...hehehe
~ suke mkn lamb! McD..boleh jadi gile beb! dulu mase peknen dlm seminggu mesti mkn McD..kihkiihihh...
~ suke pegi umah kakak!..kehkehke..mcm2 ade kat situ..makanan jgn ckp laaa...huahauahua cian kakak aku...
~ suke duduk dlm bilik....kalau boleh mandi mkn pun nak dlm bilik...
~ suke window soping! tp tu leerrr...sampai bila nak window je kan..pintu bila plak! hahaahaha

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

*oi aku mane ade kwn kat blog nie..ko je lah sorang...uwaaaaaaa

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan“anda telah di tag - sila layari blog ______ untuk mendapatkan award anda”.

*erkk..mcm mne nie?? aku tak retii dh..blurr..blurrr

1 comment:

aNgeL pUTiH said...

syabasss!! syabasss!! yui dah pandai buat TAG!!~ kahkahkah