Tuesday, February 3, 2009

Drive kete - Overtake

sape kat sini yg drive kete? pengalaman drive kete, ade tak korang overtake? atau pun korang dh di overtake oleh kete lain?

ape perasaan bila korang overtake kete org lain? happy! yippie! sbb terror! sbb gagah! macho! n ape perasaan korang bila di overtake dgn kete lain? bengang? rasa mcm nak langgar kete yg overtake? atau korang rilex je..biar lah..lantak lah nak overtake ke ape ke? jnji tak langgar kete aku? hahahahaa...ade jugak pemandu mcm nie kan! pemandu yg tak amik peduli atau tak amik port!..

i just wanna share my experience!...

tiap² hari kalau aku balik keje! kat Taman Dagang Ampang tu! yg T-Junction! ishh! geram btol aku! dorang sesuke je overtake?! aku dh que pepanjang nie..dorang leh overtake! eiii aku rasa nak turun je dari kete sekeh² pale dorang! tp kengkadang aku overtake jugak! hahahahaha..adoi laaa..sape nk sekeh pale aku?? meh sini meh...hahahaaahhaa....tp ade jugak driver yg aku tgk sampai 2-3 kete overtake depan dia..dia wat derk je..wat slumber je..eiii pemandu mcm nie pun aku geram jugak! pemandu hape mcm nie? nak buat baik pun tgk lah tempat oiiii....agak² arh jugakkk org belakang yg que nie nak balik umah cepat..anak bini ade nak kena amikk...ko kalau nak jln slow² relax² pegi lah jalan kat Taman Tasik Titiwangsa...situ nak pandu slow sambil amik angin buang angin pun boleh!..ahaks!

so! peringatan! kpd pemandu² di luar sana! dan kepada aku juge hikhik =D memandu lah secara bijak!! bertimbang rasa lah sikit di jalan raya! jgn tau nak overtake je!!! ahaks!

1 comment:

aNgeL pUTiH said...

angel slalu overtake.. angel bawa moto!~ muahahaha