Tuesday, February 3, 2009

Masak utk bekalan di siang hari

masak..masak..masak...tiap² pagi sebelum ayam berkokok aku dh bgn masak! sbb ape aku masak tiap² pagi?? sbb t'pakse! t'pakse sbb ape??? sbb nak bwk bekal g keje =D tiap² pagi ('kalau rajin bgn pagi ;)) waktu bekerja! aku dh pegang senduk, kuali, apron erk! ade ke? hahaha haiyooo...kat area ofis aku nie, lauk pauk utk mkn tgh hari same je! ade kantin, kantin ramai org...nak g pavi, terbang 10 ketol..kalau hehari 10 ketol 20 hari dah bape ketol! tu blom lagi parking lagi, minyak lagi, blom kudap² lagi..ahaks! jadi mase tido aku dh aku korbankan utuk masak! dulu time skolah mak sediakan bekal! skrang nie, aku nak bwk bekal kena sediakan sendiri!...ahaks! ahaks!

('pesanan buat Aqeela - nnti dh besar sediakan bekal sendiri tau! hik2')

tp tak pe lah! utk kebaikan aku jugak..dpt jimat! lagipun aku kan nak belajar b'jimat cermat! ('angel tak mau join ulat memasak ka?? huhuhu') jadi aku sarankan pada korang sume! bgn lah pagi utk masak! selain dari b'jimat cermat, korang leh try korang nye skill, tak lewat g keje sbb dh bgn pepagi...leh penuhi masa lapang hahaha..masa lapang apenye kalau nk kena bgn pepagii buteee..ahaks! ceh!

1 comment:

NKLi G'KaR said...

drama 'bawak bekal ke tempat keje' dh berakhir ka?!