Wednesday, August 20, 2008

Happy + Duka

Nmpk je Happy..tp di hati hanya DIA saje yg tau...kenapa? mengapa? apa lagi yg ko nak? Tak cukup ke selama ini apa yg ko dpt? pernah tak ko terfikir berdirinya ko sehingga kini di atas bantuan aku! Bukan nk mengungkit tp terima lah ianya kenyataan. Tp apa yg aku dpt? Kedukaan...Kelukaan...itu yg ko curahkan! Sampai bila aku harus harungi? Sampai bila kesabaran harus di tempuhi? Sampai bila kesedaran yg akan muncul di dalam diri ko? Bila? Bila? Apakah aku akan terus menanti dan terus menanti...sehingga suatu hari bila aku pergi..baru ko sedar bahawa pentingnya aku di sisimu...Tp pada masa itu...apakah ko akan menyesal? atau ko bertambah kesal? atau ko lebih happy??

1 comment:

aNgeL pUTiH said...

erkkk!!.. wut happen?? apa kes nie.. adess... takot lak aku baca..