Tuesday, August 19, 2008

Love..Wat do u noe abt L.O.V.E.

Love in Malay Sayang, Cinta, Kasih...and wat else can we describe abt LOVE?
Apa itu cinta? Apa itu Kasih? Apa itu Sayang? Apa & Kenapa ianya ada pada diri semua org?
Bagi aku..Love in Marriage...Kasih sayang...cinta yg harus ada pada suami & isteri? Tp apa setiap pasagan mempunyai cinta, sayang and kasih dlm perkahwinan? Org selalu ckp...di awal perkahwinan cinta, sayang and kasih kembang mekar seperti bunga...setelah lame berumahtangga..ibarat bunga yg keguguran kelopaknye..satu demi satu...apakah ini yg setiap pasagan inginkan?? huH!...ckp pasal syg...mmg senang..senang melafazkan..senang meluahkan...tp susah untuk menunaikannye...hari ini kita ckp sayang...cinta...besok lusa mungkin dh tak same sayangnye....Apakah cume perasaan aku je yg berkata begitu? Erk? atau mungkin aku terlalu memikir dan terus berfikir..atau mungkin kenangan pahit pernah berlaku di dalam hidupku sehingga aku tak dpt nak menerima dan memaafkan org yg mengkhianati cinta & sayang..Mungkin???
lovelove love love

1 comment:

aNgeL pUTiH said...

pada pandangan aku.. ehh.. pendapat aku, cinta itu kompleks! kompleks?? kompleks beli belah ke hapo?? wakakaka.. adeiii.. cinta, kasih dan sayang nie sesuatu yg unik.. ia dtg tanpa dipaksa2... chewahh!!.. errmm.. cemana nak ckp ekk.. sesapa yg penah bercinta tuh tau la cemana rasanyaa.. sekian, terima kasih..