Saturday, August 23, 2008

Maid ke aku nie?

Photobucket
ckp pasal maid! ish! penat...penat..penat...aku rasa sume isteri mesti complaint penat bila kena kemas umah...kena jaga anak...kena buat itu...kena buat ini...adeihH!! same lah mcm aku...asal hari sabtu & ahad je...kemas umah...cuci baju..mop lantai..adeihh..adeih...ade org suke buat keje2 mcm tu..mcm aku?? alahaiI!! buat sbb terpakse kot! muahahahah...adeih..adeihh..ape nak jadi ngan ulat nie? isk! isk! hari ni Aqeela tak mau tdo! buat hal Aqeela yek! mama babab nnti baru tau!...Aqeela bgn kul 7.30pg lps mndi ape sume...pas2 tak mau tdo2..adeihh..keje aku ngadap dia je lah!..sbb Aqeela dh boleh merangkak...satu satu...muahhahahaaha...nnti kalau dh boleh merangkak terus! aiyoK!! tak cukup tgn aku di buatnye..yg skrang nie pun..golek sane..golek sini! adeihh...adeihh...pastu kul 10.30 dia tdo!...skrang baru kul 11.30 dia dh bgn! adeihh...alahai!! mentah tdo lah si Aqeela nie...tdo lah lame sikit...mama nk masak nie...nk masakk ape eh?? masak nasi goreng + sausage! nyum3x...ish! tak sabaq nak masak nie...

1 comment:

aNgeL pUTiH said...

oi2... rajinnyaaa masak + kemas umahh.. untung suami dapat isteri macam ulatt.. muahahahaha....