Tuesday, March 22, 2011

@ Last....

Hi ols! :D
Lame dh aku tinggalkan blog ni...semenjak ade FesBuk..blog ni mmg aku x jengah....biar jek mcm tu..ibarat kain buruk yg di buang...hik² mmg kain buruk di buang..ade ke org simpan kain buruk? *wink* Di teruskan cerita...smlm 21 March 2011, dlm sejarah...tetibe opis aku block FesBuk! Perghh...x senang duduk aku di buat nye...ibarat mcm kalau korang tertinggal hp..ha! mcm tu lah jugak perasaan aku heeeee :D tp ape org IT kisah kan! dgn perasaan aku.. ==" tp aku kisah! ^_^
bila dh kena block mula lah aku buat keje opis yg sepatutnye...mula lah aku rasa keje itu Amanah..mula lah aku berazam akan bekerja bersungguh²..mula lah aku merancang itu ini..sumenya related to office work! hahahah tp! tetapi!...aku ni hanya berangan jek!!..kehehkeh..at the end aku just finished mane yg perlu n aku mengadap lagi Google..aku Google resepi...Google itu ini..smpai lah jam 6ptg! aku terus balik n berharap esoknye FB boleh di browse :D

Akhirnyaaaaa!! Yay! super dupper!!...hari ni..FesBuk boleh on semula...Org IT ni buat suspen jek kot! nyampahhhh <_< n im back to normal! FesBuking :D