Thursday, March 24, 2011

you are late

sometimes i tink u r so selfish! y u come to work late ha?! never tink! bila boss kasi gaji lmbat tau pun ko membebel..mengamuk...ckp² boss itu lah boss ini...hello!! ko dtg lmbt...smpai kadang² kantoi ngan boss pun! boss masih diam jek! boss ckp dlm hati!!..tp ko? siap bangga citer ngan kwn² ko dtg lmbt terserempak ngan boss!! siap ketawa² hekss!! ape nye org lah korang nih!! x de kesedaran ehkk!...alaaaa kalau korang tu dtg lmbt setahun 2 kali..boleh lah nak kasi alasan..ni minggu² lambat! sudah lah! alasan ko lapok!!..lapok!!! ade je ko nk ckp...gi M! lahhh...siap update kat status FB! jalan jammed lah...ape lah!! ehh!! sudahh lahh..diri sendiri yg lmbt..aku sebenarnye malas nak dgr alasan ko! tp sbb nak jaga ati kwn! aku dgr je...baik x aku?! hahahahahahhahahaa....



lagi satu storyy...bila dh ade org yg asyik dtg ofis lmbat...org yg selalu dtg awal nih sakit mata!...so si awal ni pun kunon² nye nak ikut jejak perangai org yg lmbt! common! plz!! contoh yg burok nk ikut buat pe?? haiyyYYoooo!! x paham btul!..kalau ckp je nak ikut perangai burok..pastu x buat x pe...yer lahh sakit ati tgk org lain dtg lmbt relax je...ni x di buat nye btul² dia pun dtg lmbt jugakk..akhirnya! same x diri ko ngan dorang? same kan?!

aku kisah korang dtg lmbt! sbb mata aku sakit hati aku sakit!..tp kalau mata n hati aku tak sakit! lantak korang laaaa...hahahahha...

No comments: